23 december:D

Idag är det bara en dag kvar till JULAFTON jag har extremt svårta att fatta det, allt har gått så fort:O Men men ni blir det bara ett kort inlägg innan jag ska ner till familjen och äta lite gröt:D Ja men i går kväll så sov jag och mina kära tjejkompisar över hos Julia och gav varandra lite julklappar m.m :) Men sedan så åkte jag hem med Emelie och Elin och gick från Emelie till Alva:) Hos Alva var det jul mysigt och vi nytte julklappar till varandra men det var lite roligt när vi öppnade paketen och insåg att vi hade båda köpt en aladin ask till den andre;) Haha men sedan kom pappa och hämtade mig och vi klädde grannen och sånt:) Men nu ska jag ner och äta,


GOD JUL

Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0