25/26 december :)

Japp extremt tidigt god morgon;) Men men God Jul på er alla :D hoppas ni har haft en trvlig jul medn MÅNGA paket själv fick jag en fin laptop platt grej av min kära broder som jag använder flitigt (e den har en inbyggd fläkt) Just nu är jag gansak trött så min stavning kanske inte fungerar borde men  jag hoppas att det är okej ;)  Men jag orkar inte skriva om vad som hände på julaftonen men idag så var jag nere och åt kalkon hos min mormor och fick en julklapp av min farfar:) Sedan kollade jag lite på film och sedan satte jag mig här :)

Jag tycker att det här blev ett väldigt långt inlägg ;) haha men men

God natt :D


Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0