Det var ett tag sen sist,,,

Ja som sagt nu har jag unte bloggat på länge men sen sanaste inlägget måste jag bara säga att julshowen ägde och att jag var en ren tillsammans med Lisa:D Sedan har jag fått jullov och sedan sov Alva här och vi var på Ikano och blev nästan överkörda av en truck med kundvagnar;) Och idag var jag i stan med Alle och köpte julklappar:D Sedan på bussen såg vi en man med ett hjärta på örsnibben, tänkte att ni alla ville ha den infon;)Jag säger inte vad jag köpte till alla i julklapp men jag är extremt stolt:) Sedan åkte vi hem från stan och ja åt med familjen och vi spelade lite spel :) Men nu sak jag läsa lite mer och kanske sova lite:)

Sov gott:D

Kommentarer
Postat av: alva

när ska vi träffas oh byta julklappar :DD <3333

2009-12-20 @ 11:23:58
URL: http://alvagojefors.blogg.se/
Postat av: Emelie melin

haha , jag är inte lika lat som du ;P

träna tidigt är assa skoj :D

2009-12-20 @ 11:29:19
URL: http://emelieemmelin.blogg.se/

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0