Jul show imorrn:D

Idag så gjorde jag, jag, det är svårt att ta imot detta men här kommer det,,, JAG VAKNADE:O gud vad skönta att ha det sagt:D efter att jag hade åkt till skolan och spelat Yatsy (stavas det så?) på fysiken så åt jag lite i cafet innan svenskan började;) PÅ svenskan läste jag ut kort kjol och gav den till Alle. Sedan läste våran lärare en saga och vi skulle gissa vilken det var, jag kände mig extremt stolt när jag kom på att det var Karl Jhonssons jul fast mitt  lätt typ såhär: Det är han med krulligt håt och glasögon som ger ut julklappar:D haha XD Efter det var det lektion på lektion tills vi slutade för dagen:) Sedan gick jag hem i snön och drack lite varm choklad och åt pannkakor:) Efter det satte jag mig här och kollade lite på simpsons och nu ska jag kolla på något som heter singel:) God natt:)

Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0