På "min" dator :)

Idag skriver jag inte i från brosans datorn eftersom jag har snott pappas internetsladd :)Ändå är internet jätte segt så det blir inte ett så långt inlägg idag:) Det skulle ha blivit ett inlägg igår men jag hann halv vägs innan jag råkade klicka bort det och det raderades så jag kan väll bara skriva att jag var med Alva och hade extremt kul som jag alltid har med henne;) Men idag så hade jag fysik på morgonen och vi fick tillbaka våra prov, jag säger inte vad jag fick för poäng men jag kan säga att jag känner mig extremt duktig:D Sedan var det matte, vi har extremt långa mattelektioner :( Men sedan hade vi gympa och körde volley boll. Man får extremt röda handleder av det så jag undrar hur dom kommer se ut på måndag efter volley boll turneringen;) SEdan var det lunch och so. På So:n jobbade jag med Erika i något häfte tills våran lärare satte på Planet Earth, haha extremt grym "film";) Efter So:n hade vi kanske livs viktigt iinan jag Alle och Linn drog till kören och sjöng oss hesa;) Sedan var vi med typ 5 min av franskan innan vi slutade och jag gick hem ch fikade hos min mormor:)

sedan åkte jag till biblan och lånade lite böcker innan jag badade och seedan satte mig här :)


Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0