Torsdagen:)

Idag är det torsdag och dagen har betsåt av massa flumm,lektioner och pingis famför allt;)

´Ja först hade vi franska och glosförhör inte så jätte bra start på dagen men men;) efter det ännu ett förhör på engelskan. Sedan fick vi ett oförberett för hör på kemin!:O  PÅ lunchen blev det som tur var inget prov utan den fick man äta i lung och ro;) PÅ rasten blev det pingis med Victor,Oskar och Lucas, haha fasen vad vi fuskade och skrattade;)  Sedan hade vi 5 min teknik innan jag och Alle rusade till kören och sjöng lite;) Sedan var det pinngisturnering där jag hamnade i finalen mpt Jonte och till och med vann! Jag är extremt stolt:D SEn var det exat och jag och Alle stack till tekniken och gjorde färdigt våra lådor;) OCh nu sitter jag här och tar det lite lungt innan jag ska göra alla läxor;)


Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0