Datum är tyvärr ökänt

Idag så matade jag Melvin o fiskarna som vanligt:) Sedan åkta jag hem å åt lunch o sedan började jag stöka till i köket när jag bakade scones. Efter jag precis hade tagit ut andra i sista plåten scones kom min lilla sötnos Stina<3 Vi busade o sedan efter eftermiddags fikat åkte jag en sväng o lämnade en liten "present" åt Alle. Jag hoppas on uppskattar den men ni får ju läsa hennes blogg o ta reda på vad det var för något:) www.alexandrabiljard.blogg.se hoppas jag skrev rätt. Sedan satte Stina o jag oss o kollade lite på Musses klubbhus på playhouse disney. Pluto hade råkat dra ner en konstighets spak så det kom ankor flygande o så blev alla utkörda från klubbhuset:( Jag tyckte väldigt synd om Musse så jag stängde av tvn o vi hade en tyst hundradels sekund för honom innan vi gick ner o hjälpte till o bära mat till altanen. Efter maten tog Mamma o jag mormors mope,Nils sin (som han föresten har precis sålt) pappa gamel mopen o min moster o morbror tog min mormor o Stina i sin bil o så bar det av till glass stället där Elin jobbade. Jag avnjöt en god banansplit o resten tog kulglass:)Mmm. Sedan bar det av hemåt o nu har min moster o morbror åkt hem o lämnat Stina snarkandes i mitt rum:) Nu sitter Forsbeckan o Rolle i vårat vardagsrum o jag sitter här o skriver o funderar att sätta på tvn ett tag.

Puss o kram
Jag är ingen babian... tror jag ialla fall:S

Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0