Du är så yeah yeah wow wow

Det är ganska svårt för mig att skriva efftersom jag lyssnar på Du är så y....... men jag gör mitt bästa. Idag gick jag självmant upp kl halv 9!:O JAg vet inte vad som har flugit i mig:S Sedan slöade jag framför tv ett tag inann jag åt frukost o duchade. Sedan tog jag cykeln till Melvin o Fiskarna o kelade lite med Melvin o matade fiskarna.Sedan var det lunch:D Inget lasangekastande idag:P Sedan åkte mamma,mormor o Jag till lilla älgsjön o tog ett dopp. Sedan kom min lilla gulleplutt Stina<3 Vi busade o efter kvällsmaten gick vi till "poolen" o jag hjulade o Nils försökte gjöra en kullebytta som inte blev så bra eftersom han inte vet hur man gör;P Sedan vissade jag Stina ett fågelbo o plötsligt skulle hon hem. O det ville hon inte men åkte i medtevtandet att hon ska sova här i morrn:) Sedan vatnade jag min morötter o kom på en ass bra sång. Plötsligt hittade pappa em fågelunge som vi satte på marken o hoppas överlever=) Sedan satte jag mig här o sen blir det väl lite mys med familjen:)

Puss o kram
Ät ett flygplan

Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0