:)

Jahopp  vilka vill veta vad jag har gjort i helgen då?:) Såklart att ni vill veta det!
Lördag: Först vart det träning kl 8 i Ljungsbro o sedan kl 10 vart det o ducha o sedan hem igen o sova lite i bilen. Sdan bar det av till Emelie där vi gick upp till affären o köpte godis Andreas Emelies lillebro köpte för 15 kr, Emelie 16 kr o jag 38:S Jag kände mig som ett svullo men men:)Sedan bar det ev till älgsjön där Emelie o jag badade med kläderna på:) Sedan blev det att titta på pyamas party där Emelie o Jag hotade en kille med att ringa honom om han inte kysste en tjej men han gjorde det till slut:) Sedan vart det o fnissa till 1-2 då jag somnade i Emelies bäddsoffa:) Söndag:Sedan blev det att vakna kl 9 o spela brännboll me Andreas,Victor,Lucas o Emelie såklart:)Sedan vart det hem o äta o sedan till stavsjö där jag hade oturen o möt Ante,Oskar o Danne:) Mohaha Alle var där o räddade mig från Danne som var ass nära att köra på mig 10000 gånger så Stavsjöborna fick höra mycket av mitt vackra skrik. Sedan visade jag vägen i skogen med min instinkt citat av mig: Min instinkt säger att vi ska...stå stilla här. XD Sedan satte vi oss på en bänk när någon sjö o Ante,Oskar o Danne tog fram en kräfta o jagade mig o Alle med. Sedan efter att ha slutit fred så lånade jag en cykel/BATMANCYKEL som jag tog mig fram på medan Alle spelade min signatur melodi: EMD Jennie let me love you. Sedan lämnade jag BATMANCYKELN o tog med mig min följeslagare till bussplatsen typ o tittade på mina mobilfilmer sedan kom pappa o hämtade mig:)

Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0