Grattis fader konugen den store:)<3

Japp idag var det att gå upp kl 7 o gratta pappa. Jag hade kvällen innan lagt ut en lite skattjakt för att han skulle leta lite. Efter att han hade hitat sinna solbrillor o nicea hatt. Efter present öppnandet somande jog om i pappas säng. Efter någon timme av gott sovande gick jag upp o åt en macka o sedan lite glass.Hihi. Efter frukosten tog Nils o jag ett litet "dopp" i poolen som vi fyller på:) Sedan åt jag lite lunch o bakde en kladkaka till min käre far. Sedan kom mammas jobbakompis  medan jag kollade på star wars med min bror o tjöt så fort jag såg en "teddybjörn" . Nu har vi precis ätit mat o jag satte mig med Nils framför tvn o ser på Pysch. Och om jag orkar ska jag gå ner o vispa lite grädde till min för hoppningsvis fantastiskt goda kladkaka.

Puss o kram
(kommer inte på något)

Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0