Har tänkt lite...

Japp tänkte att ni kanske skulle uppskatta om jag började skriva igen :) Men tyvärr är klockan snart 12 o jag ska till Stockholm/Kalle tyvärr väldigt tidaigt men här kommer min "korta sammanfattning av söndagen o måndagen orkar inte skriva om idag ;D

Söndag:
Jag hade oturen att vakna kl 8 :( Efter frukosten blev det att jobba lite me poolen o försöka undgå så mycket arbete som möjligt 8) Efter både lunch o middag somnade jag:)

Måndag:
Jag vaknade grävde tills kl 1 då några kompisar till mormor dök upp. Vi åt lunch med dom o deras hund Albin som var med blev advensjuk så fort jag rörde Molly. Om jag satte  mig o klappade Molly kom han fram o strök sig mot mitt ben o morade till moly gick därifrån med svansen mellan benen. Men men efter maten satte jag mig vid datorn o tvn.

Puss o gos
i överdos

Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0