Hejsan hallå:)

Nu kommer gårdagen som har spendarats med Julia där vi badade,åt fiskpinnar o när Julia körde sitt cowspel o jag förökte övertyga Kalle om hur mcket jag äger honom.Tyvärr hade han inte samma åsikt som mig och tjafsade imot men det var inget lönt för jag äger honom och punkt slut. Sedan när sedan Julia skulle på bio stack jag o min cykel till Emmy där vi flummade o kelade med Emma o Mary-Kate. Måste tillägga att Emma o Mary-Kate är råttor så ingen får några sjuka tankar!;) Sedan blev det att hoppa studdsamatta o gör grimarser åt Emmys granne som tappa nappen av skratt:) XD Sedan bar det av hemmåt då Emmy o hennes fader konugen spang med mig o min cykel en bit :) Måste tilllägga att jag är väldigt trött efter deras tempo och nu  nästan drunknar i svett! XD 

Puss o kram


Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0