Hejsan:)

Nu är eran efterlänktade bloggare hemma igen efter några dagars upehåll på landet även känt som södra finn ö;)  Men men för er som är intresserade så åkte pappa o Nils hem på måndagen då Stina o Moster Nilla kom ut o hade det lite gött:) På tisdagen blev det o bada i Torpa där det till min förskräckelse inte fanns några snygga killar:/ Men men jag sysselsatte mig med att dyka o hoppa några volter från bryggan då min syssling Anna kom och hennes dotter Nova:) Stina vågade sig ut ett tag då o badade:) Sen när vi kom hem åt vi lite tacos o kollade på morden i midsommer:S Det var någon Patricia som mördade en gammal tant o_O Sen vart det o sova till min morgonpigga moster,kusin o mor väckte mig:( Jag gick trött upp o åt frukost o sen badade med Stina o efter lunchen så åkte vi hem o plötsligt satt jag här framför datorn och berättar för er!:S

Puss o  Kram
Jag tycker om skumbanan!

Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0