Jag är oslagbar!:)

Idag var det att åka till bibblan o låna sisådär 10 böcker:) Har redan läst ut två av dom;D Vadå läslus?XD Sedan vart det att åka till Ljungsbro o träna lite simmhopp,måste tillägga att jag hoppade ett hopp (tyska) som jag varit skit skraj för sedan jag repa upp hälen på svikten 2 gånger *stolt* Fick en hiv-five av min tränare Samir:) Måste tillägga att Abbe retade mig för jag blev skraj när Ebba berättade om något myggvirus o imiterade en mygga halva träningen ;) Puss påre:) Efter träningen vart det burger king me familjen o sedan hem. O nu har jag precis klivit ur badet efter ett lång avslappnande bad o ska gå ner o borsta tänderna:)<3

Puss o kram
från er lilla dam:)

Kommentarer
Postat av: joar

ha oslagbar va agnes du vet att ja är bättre än dig så sluta ljug

2009-07-08 @ 23:42:28

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0