Lördagen :)

Japp vaknade kl 11 =) Sedan ringde jag Alle som skulle möta mig o Kalle på långagärdet. Sedan åkte alla tre till kosum och köpte lite "fika".  Sedan cyklade vi den långa vägen till Böka eller som Kalle sa när han var liten "Pöka" ;P.  Sedan när vi hade "fikat" hoppade jag o Kalle i o badade en sväng:) När den bryggan som vi satt på blev blöt o vi skulle förflytta oss till den andra  lyfte jag på min väska o visp så låg min trosor o Kalles strumpa o guppade i vattnet. Jag skrek till av fasa men vek mig sedan dubbel av skratt o Alle o Kalle hängde på den nya renden =). Sedan när jag o Alle skulle kolla in ett "konstvärk" . Plötsligt flög det in kottar o när vi kom ut ur huset där "kontvärket" var satte Kalle o ass garva. Vi frågade om det var han men han sa att det var några småkillar som ass garvade några 10 tals meter bort. Jag,Alle o Kalle tog upp en näve kottar o sedan var kriget igång. Kriget slutade när dom skulle hem men jag tror jag vann för dom sprang hela tiden bort:) Sedan åkte vi hem till Kalle. Men efter några minuter skulle Alle hem. Och när Kalle och jag lämnat Alle åkte vi direkt hem. Sedan vid åtta åkte familjen+mig o Kalle in till stan o kollade på Harry Potter halv-blods prinsen. Och precis när ********* hade dött så fes någon på typ 3 raden. Alla försökte hindra skrattet men dom frmför mig o Kalle kunde inte o då började vi ass garva. Efter filmen åkte vi hem o sov.

Puss o Gos
Ät mycket potatismos

Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0