Tisdag

Japp...

Dagen började med att jag grävde lite:( Sedan gick jag o möte Alle men hon hade fått skjus till mig så jag sprang hela vägen tillbaka till mig:P Sedan gick vi i blåsten o köpte glass o plötsligt började det spörengna:0 jag sökte skydd under en brygga men upptäckte till min fasa att det var en påse hundskit där8O Alle o jag sprang ända till ett dansgolv under tak. Vi ringade Ante o jag hittade en s**** ;P När vi hade ringt färdigt till Ante satte Alle på musik från min mobil. Jag började dans jätte snyggt men Alle ass gravade bara:0 Men när rengnet ahde slutat såg jag ett körsbärs träd med mpnga körsbär. Tyvärr var både Alle o jag för korta för att nå upp:( men när vi slog ihop våran längd (jag satte mig på Alles axlar) slutade det med att Alle fick ont i ryggen o jag hade fem körsbär som ag slukade för Alle ville inte ha några. Men jag ville ha mer körsbär så vi tog utt en bänk som vi ställde oss på. efter ganska många körsbär lämnade vi tillbaka bänken o gick hemmåt. På vägen hittade vi en minigolf grej o spalade lite med osynliga klubbor o bollar;P Jag vann med 1 poäng måste tilläggas!<3 Hemma gjorde vi blå pannkakor till lunch o satte oss i  min soffa o snackade lite. Sedan gjorde vi en film som försvann när min mobils batteri tog slut:( Efter det skulle Alle
hem o jag å lite tacos o kollade på  morden i midsommer med familjen.  Sedan somnade jag. Skriver lite mer ikväll.

Puss o kram
döda en gam?

Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0