Men tjena tjena

Eftersom jag är så lat o inte vill överanstränga mina fingrar så blir det inte  världens lägsta inlägg;P Först så vaknade jag och åt lite frukost på altanen när det började spörengna:( som tur va var det tak så jag blev icke blöt:)
Sedan bar det av till Emelie där vi flummade o åt lite ägg o bacon:) Sedan  körde vi sims o eftersom hennes familj hade åkt till stan började det åska o datorn åkte på solsemaster:) Så Emelie o jag körde lite råttfälla där hon fuskade:@ Fast jag vet att det bara var för att hon visste att jag var så otroligt bäst o skulle äga henne!:) Sedan läste jag skämt som Emelie (som inte är världens smartaste:D) inte fattade. Jag började ass garva o sedan kasta jordnötter på henne:) Sedan kastade Emelie ut en av hennes nallar genom fönstret bara för att så vi hoppade o tog med den på vägen in. Sedan hämtade mamma mig på mopen o så bar det hem. Efter att jag varit hemme i hela 5 minuter! Kom hela min Hansson släkt som ska bo här i en vecka. Jag blev jagad av mina "huligan" sysslingar o sedan snackade jag me Ante i telefon och varnade honom för att om han tog upp fler kräftor som rev/bet honom skulle han förvandlas till en zombie kräfta. Han trodde mig dock inte o där slutede samtalet:) O nu sitter jag här:)

Puss o kram
jag är jagad av en "huligan":)

Kommentarer
Postat av: Emelie, <3

bästa dan ever, o helgen kommer fan bli ännu bättre, :)<3, o jah är fan smartare än dig dt vara bara skämten som var så himla dåliga ju, XD<3, älskar dig o hälsa dina huliganer från mig, :)

puzzizokramiz

2009-07-04 @ 12:29:46

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0