Någon social?

Hjälp mig!:O Jag är extremt uttråkad! Min mobil är död på batteri o jag hittar ingen laddare o får inte låna min brosas o pappa använder sin o mamma vet inte var hennes är! Jag tycker extremt synd om mig själv här där jag sitter o tråkar:( Alle har halsfluss (stavning:S?) Emmy är antagligen me Lucke eller någon annan,Alva packar inför hennes ölandsresa:(,Pappa o mamma fixar utomhus o har inte tid o skjusa mig till stavsjö o min brosa är inte den perfekta att prata om killar me;) Jag har ängnat dagen åt att måla naglarna o läst;) O min bror kom nyss in med meddelandet att det var min tur at plocka ur diskmaskinen så....

Puss o Kram
Jag önskar jag va en banan;)


Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0