Onsdagen

Jag vaknade av en liten barnröst som skrek vakna Agnes o fattade att der var Stina som skrek. Jag tog en titt på min klocka o ville bara somna om efter som visarna bara pekade på halv 9:( Stina som var pigg som en mört hoppade omkring o gjorde allt för att jag skulle gå upp. Hon fick son vilja genomförd när jag tog några skakiga steg bort mot  köket där min mamma packade badkläder. Jag fick en minnesgrejsamoj o kom på att vi skulle åka till älgsjön o bada. Vi bromsade in på parkeringen o gick sakt upp för backen. Efter ett tag av badande åkte vi hem o Stina  o jag matade kaninen o fiskarna. Sedan åt vi mat o så bar det av till linköping o simmhoppa. Efter ett vå timars pass åkte vi till landet o jag somnade typ direkt

Puss o kram
Min hund är lam


Kommentarer
Postat av: anna

vem är Stina?

Agnes I MISS YOU <3



MVH anna<3



PS. kort kommentar! DS.

2009-07-17 @ 19:53:26

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0