Slö dag

Idag vaknade jag ??:?? men gick upp ur sängen vid 1 snåret:P Efter ett ha gjort en macka o kollat lite på tv vart det att äta lunch hos mormor:) Mums kött o potatis=) Efter lunchen vart det att måla naglarna i rött o svart o läsa ut klass 7b Varma händer o frusna hjärtan:) Ass bra bok(Y) Efter att ha läst lånade jag brosans dator o försökte instalera slaget om midgård som tyvärr misslyckades =/Sedan vart det köpa pizza o hyra film med familjen:)<3
Synd bara att det blev Indiana Jones filmen som inhöll stora mördar myror så nu är jag rädd för både myggor o myror! Efter filmen så satte jag mig direkt här o nu sitter jag här o tråkar=/

Puss o kram
****** är ett flygplan


Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0