Tisdagen:)

Japp dagen började med att mamma o pappa ville ha hjälp med att jobba. Kalle o jag satte oss på cyklarna o cyklade för allt som var rent o fint. Vi lämnade Kalles cykel på deras land o så tog hsán cykeln som han lämnat där för några dar sedan som var min. Sedan när vi kom tillbaka smög vi som tysta möss men mamma haffade oss:/ Men vi slapp jobba om i gick ner o köpte glass. Kalle o jag tog på oss vandrar kängorna o gick o köpte "glass". Efter "glassköpande" gick vi o satte oss vid dansstället o pratade lite om livsviktiga grejor. Sedan gik vi till hoppkuddens som var en hoppkudde utan luft. Så istället köpte vi tuggumi som såg ut som ciggaretter sedan gick vi in i skogen o satte oss på en klippa o snackade lite mer:) Efter det gick vi till campingen o lurade alla att vi rökte:) XD Vi fortsatte våran färd till mitt hus där vi gick in o spelade lite dator. Sedan när Kalles föräldrar kom köpta alla pizza o åt. Sedan klättrade jag upp i ett täd o fastnade o Kalle förökte skjuta ner mig med päronXD Sedan när jag väll hade kommit ner gick vi in o kollade på film. (american pie beata house) stavning:S Sedan åkte Kalle hem o tog med sig sina föräldrar.

Pöss o klam
 Ät en lam (a)

Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0