Torsdag

I dag så vaknade jag o slog i huvet eftersom jag har en vångingsäng på landet:( Jag tog en macka o satte mig framför minitv o kollade lite på en film som hette yp Click eller något liknande?:S Efter frukosten tog jag på mig mina flipp flopps o gav mig ut på smultron jakt.Det skutade med ganska många smultron o att jag genade över en åke ro darrade av skräk fö ormar o myror;S.Efter att jag äntligen hade kommit till stugan så packade vi o gav oss hem. Men Nils skulle på handledar kurs eller något så jag spenaderade 3 timmar med Elin Forbeck min "låtsas syrra" vi gick på stan o jag köpte en cowboy hatt till mig en en present till min fader konugen som fyller år på lördag. AJg vågar inte skriva vad det är för man vet aldrig:) Efter en eller två timmar på stan gick vi hem till henne men stannade o rog en glass på halvars.=) Efter att jag precis hade tagit av mig mina skor skulle vi till ica o handla me Elins kompis Kalle. Det var jätte roligt o efter det vart det lite mat o sedan kom min trötta bror,far o mor o hämtade mig:) Efter att vi kollat lite på tv gic alla o la sig:)

Puss o kram
Ät en lam (a)

Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0