Jahopp nu måste man komma på någon bra rubrik igen:)

Hejsan svejsan min trogna läsare ni är nog ganska få men nog finns ni!:)
Men men jag lovade er att berätta vad jag o min trogna följeslagare var ute på föv äventyr idag o igår. I går så kom jag till Alva där vi möte Linnea o så gick vi till konsum o köpte glass:) Sen Prata jag o Alva en stund med Emmy o sendan ägde Alva mig i Mariocart "/ Fast jag äger henne på att fisa så... Men sen kom Alle o vi 3 spelade in en fin film med min mobil:) Sedan sov jag o Alva ända tills 11! :O Sedan efter ett tag mötte vi Alle o hon hängde på me till böka o bada. Alva o jag som har väldigt få hjärnceller hade sedan lera krig där det blev oavgjort ;) (jag vann enligt mig!;D) Sedan bar det hem till Alva ett tag o nu sitter jag här;)

Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0