Min dag:)

Hejsan:)

Ni kan inte gissa vad som hände idag!!! Jo det är sant! Jag vaknade! På köpet så var klockan bara 10 så jag hade en tyst minut för min stakars kropp som var helt deggig efter att ha somnat kanske lite för sent igår kväll. Så jag tog på mig min tofflor och gick ut till min förbannade pigga jobbiga familj som redan hade börjat jobba med poolen. Jag som inte var lika dum i huvet som dom tog lite frukost o satte på tv och blev sittandes där en stund. Sedan kom min gullunge Stina hem eftar att ha "kidnappat" min mormor till safarit. Sedan fick jag ta o leka att hamocken vat en båt med Stina till hon med många protester som inte hjälpte var tvungen att åka hem. Då tog jag tillfälet i akt att sova lite. Och nu sittter jag här o har precis ätit o har jag ännu en gång sluppit att arbeta tack vare min smarta hjärna!:)<3 bara så ni vet:)








Kommentarer
Postat av: joar

wow alltså vad spänande agnes ;)

2009-07-05 @ 23:30:14

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0