:D

Hejsan nu är jag hemma efter att ha spendrat en kväll,natt och morgon med mina underbara vänner;) Kvällen bestod av film mys,Buzz och framför allt MYCKET flum;) Senare när båda Elin och Julia hade sommnat så låg Alle och jag och pratade om allt mellan himmel och jord, tänker dela med mig av några citat : Hmm fua VEM SKA TA HAND OM STINA I BACKEN? hhmguas, Vilket språk talar sevitrisen? och slutligen Hade du tänkt dig att jag skulle ha det såhär? O_o Haha sedan påminnde Elin oss om att vi inte fattade och att skolbussen kom och hämta oss när skolan slutar... Efter ett tag slocknade både Alle och jag vi var konstigt nog dom örsta som vaknade. Vi låg och ass gravade åt Elin som i sömnen klagade på att Anna hade tagit hennes kudde;P Efter frukosten åkta Alle hem och någon minut efter det var det min tur. Väl hemma var det ner till mormor eftersom man ej kunnde gå in i vårat hus när mamma slipade (DAMM ÖVERALLT!)Men nu har jag efter ca 5 timmars väntan entligen kommit in och kunnat sätta mig vid datorn;) Men nu ska jag se alla filmer jag lånade av Julia:)

Kommentarer
Postat av: Memmiis

jaa jag vet ju inte vad hon hette haha,

mår du bra ?

kram ! <3

2009-11-10 @ 18:41:59
URL: http://memmiis.blogg.se/

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0