Fritidsgårn:D

Idag var det skola som vanligt:D haha Lucas, Alle, jag och delvis Julia hade kittelkrig (jag,Alle och Julia mot honom honom och han mot oss 3) fattar inte att vi med dom oddsen ändå förlorar! Han är magisk;) Men men sedan var det fritidsgårn med Anna och svulla pannkakor,glass och godis;) Vi spelade också Wii och det gick väll inte så bra när Anna och jag slog våra "klok" hjärnor ihop för att koppla in Wii men till slut lyckades vi:D Sedan gick vi med darrande ben hem och jag sprang över kyrko gården;) Jag är så modig... Men nu har jag laddat in mina bilder på datorn...

Så varse god

 

 

Jag med mustach (stvaning) Fotograf Gustaf:



Fotografen Gustaf på bild som är tagen av Agnes



Hihi ingen komenter;) Fotograferad av Agnes



Min och Angelicas nya sysselsättning Fotograferad av någen med skakig hand;)

Så nu var det slut på bilder eller ja nästan avslutar med en fin gamal Sardinburksbild;)


Kommentarer
Postat av: Nile

Våran sardinburk

hahahaha

<3<3<3

2009-11-16 @ 19:46:46

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0