Hejsan:)

Nu har jag tid för ett litet inlägg på bloggen så nu kör jag på för fullt här;)

Onsdagen

I onsdags var jag med bästa vännen Alva och vi hade extremt kul som jag alltid har med henne:) Tyvärr får ni inte veta exakt vad vi gjorde för ni skulle bara kola snett på oss eftersom våran humor är på en så hög nivå att bara hon och jag fattar;)

Torsdagen

I torsdags var jag i skolan och flummade med det vanliga gänget, fast sedan på exat var det dags för sprutan:O Vi fick gå in 3 och 3 och jag gick in med Matilda och Alle. Det lite roliga är att Alle inte är så bekväm med sprutor medans jag inte bryr mig så mycket, men dagen efter vad det jag som gick runt och hade förbannat ont i armen medans Alle inte hade lika ont;) Sedan åkte jag hem till Julia med Elin, Alle och Julia såklart;) Där ät vi lite nudlar och flummade extremt mycket men skyllde på sprutan;) Haha sdan var jag och Alexandra extremt insatt i när jUlias lille bror spelade wow medans Julia ville spela sims;)

FREDAGEN OCH LÖRDAGEN

Båda dagarna spendrades med Alva eftersom jag sov över där, men men. På fredagen var jag i skolan och råkade tappa bort min mobil så jag fick panik och sprang runt i hela skolan när jag letade efter den, till slut kom det fram att Tomas hade den så jag fick efter mycket springande tag på den:D När jag hade åkt hem och packat och slutligen var hos Alva åt vi lite innan vi stack upp till konsum och handlade godis, sedan gick vi hem till Alva igen och skrattade och pratade som vanligt:)

På lördagen gick vi lite på marknaden och mlte lite personen och hittade lite saker:) Haha sedan pkte vi hem till Alva och speladein lite sjuka videos ;D  Sedan åkte jag hem och nu sitter jag här :D


Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0