Sång!

Idag har jag haft en jojodag när humöret åkt upp ner upp ner och upp. Själva dagen har bestått av mycket flumm med Lucas,Alexadra och Oskar åklart :D Haha ja nu är jag och Alexandra anmälda till Lucia och Julshowen, tror jag ska vara stjärngosse om jag får på Lucian och kanske Rudolf eller så har jag ocg Alexandra diskuterat tvåmana paket till julshowen :D den om lever får väll se vad det blir. Efter skolan gick jag hem med kära Anna och vi pratade om allt medans vi skrattadei varannan mening:D

 Men efter att jag hämtet min mobil och lite pengar slog vi föje till fritidsgården där mycket Wii spelande och godis ätande ägde rum. På vägen hem hade jag hicka och Anna misslyckades med att skräma mig, det blev jag som skrämde henne:) haha väll hemma lagade jag lite tacos och nu har jag precis städat undan i köket och ska slappa restan av dagen :D


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha ! Man kan inte ha det roligare än du och jag Agnes;) Jag vart jätte trött när jag kom hem och det kändes lite konstigt att åka tillbaka samma väg som man kom från ( när min pappa kom med bilen och fråga om jag skulle med till pizzerian:) ).



MVH Anna som är bäst :D

2009-11-22 @ 16:36:04

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0