=)

Nu sitter jag vid  datorn igen ch tänket klämma iväg ett inägg, hppasni inte tar illa upp. iadg var jag i skolan då inget speciellt hände. Eftr skolan "sprang" jag coh Alle till bussen och väll inne i stan sprang vi mellan butiker i hopp om att fina 60 tals kläder, men när jag väll hittade en klänning så stängde den affären:/ När vi sprungit upp och ner i en rulltrappa och fått halva norrköping att tro att vi var fulla gick vi til bussen, på vägen dit skrek någon bu åt oss *host marcus host*,jag trodde vi skulle bli överfallna av en kille i svarta kläder och jag trodde jag ramla ner i ett "hål". På bussen mötte vi Linn och Angelica väldigt roligt hade vi på bussen och Linn hade en fin sovsäck i väskan;P<3 Men nu ska jag sluta skriva (DOm GRÖNA TROLLEN o_O)

Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0