God natt?

Jahoop nu sitter jag här och kolla lite på andra avenyn på svt play ;) Tyvärr är datorn ganska seg så det tar ca 1 timma att kolla gnom ett avsnitt:( Jag fattar typ inget av andra avenyn men det är ett tidsfördriv...

Kvällen blev ju inte riktigt som planerat på grund utav ett bortlömta lockjärna (inget brann och jag tar på mig ytterst lite av ansvaret) Men saker och ting händer för en andledning hoppas jag;) Men nu orkar jag inte skriva så jätte mycket mer så antagligen God natt eller ett väldigt tidigt god morgon...

Kommentarer
Postat av: alva

kan it du komma lite tidigare ? 12 kanske <33333

2009-10-31 @ 09:12:16
URL: http://alvagojefors.blogg.se/

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0