Lördagen

Japp dagen då jag blev 13 började ass bra:) Först kom min familj i och "sjöng" lite och så fic jag ett present kort på new yorker och lite hundralappar från mamma och pappa:) sedan låg jag och lata mig tills Alva sms och vips så var jag i duchen och några min senare stod Alva i mitt rum,med sig hade hon en påse från glitter och däri lågg detta fina hårband:  och ett par jätte stora örhängen:) Tackar :D<3  Och efter maten bar det av till Alle och åka in till pingstkyrkan:) Väll där blev det lite drinkar och så lite mat och POJKBAND! Haha Edvin spela bas och Dennis trummor XD Sedan hade vi en fin tävling där man skulle hita grejor och gissa vad jag hittade:* Efter att vi kollat på den braiga filmen Hairspray så korades snyggaste 60 tals tjejen och det blev jag! Jag satt i typ 2 min och väntade på att den andra Agnes skulle gå fram men sedan när Alle putta på mig insäg jag att dom mena mig;) Sedan fick jag gå ram och ta imot mitt pris som var HÅRSPREJ haha;P Här är vinnar bilden:

 

Sed åkte vi hem vid halv 1 oc jag gick o la mig efter lite läsning i min gamla mangabok;)


Kommentarer
Postat av: alva, agnes hjälte

grattis BV! De förtjänade du, eftersom du fyllde år ;) love ua! <3

2009-10-26 @ 18:36:24
URL: http://alvagojefors.blogg.se/
Postat av: Elon

Grattis! =D

2009-10-27 @ 12:05:49
URL: http://elinforsbeck.blogg.se/

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0