O_o

Hejsan tycker attni är lite dåliga på att komentare... eller så är det jag som skriver för dåligt men jag skyller helst på er så;) Men idag så hände det en liten förskräklig grej som jag måste tala ut om så håll er i hatten för här kommer det... jag msåte gå på toa (kommer strax ) sådär men okej det ät 2 hämska grjer som har hänt idag! Jennifers sudd på hennes penna ( jag vet att ni skrattar åt penna era små .....) men alla hennes 4800 stift trillade ut!!! jag blev så chockad. När chocken hade lagt sig så var det gymnastik och då körde vi tjejor och killor:S i olika grupper. Jg tror jag skrek ut min lever när jag spelade innebandy:) Efter gymnastiek gjorde jag några hjulningar ut och sedan blev det flum (utan Emelie D:) i omklädningsrummet. Efter attv jag cyklat hemgick jag ner till mormor och snodde hennes tv och låg sedan där ända tills jag åt mat och satte mig är:)

Nöjd nu Alva?

Kommentarer
Postat av: alvis plutt. Agnes absolut bästa!

åå ja! Agnes är tillbaka på banan igen ! tahhaa jennifers stift :D



Ja älskar dej min STORA tejja §

2009-10-19 @ 19:28:14
URL: http://alvagojefors.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nu är det jag som bestämmer hahhaahaha Nu ska du inte äte mer gurka bara morot!



haha du vet inte vem jag är



//Gustaf



fan nu vet du!!!!!!

Anyway jag ska sluta babbla nu hejdå!



Jag skriver förtfarande ellerhur? DAMN!

2009-10-20 @ 16:13:05
Postat av: jennifer

mobba mig inte !! :o



och alva, ja blir ju ledsen ! :'(



<3

2009-10-20 @ 21:09:39
Postat av: jennifer

mobba mig inte ! :o



och alva, ja blir ju ledsen ! :'(



<3

2009-10-20 @ 21:11:19
Postat av: jennifer igen

oj, det blev 2 gånger :$ <3

2009-10-20 @ 21:11:51

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0