Söndag/Måndag

Föst så stressade jag igenom hela morronen och bakde denna fina tårta (dom gröna grejorna är marsipankantareller som jag har gjort själv) Sedan var det släktkalas till vid kl 5 då jag åkte upp och hyrde en film och tog med mig Emelie på vägen hem;) Vi tog lite kvällsfika och kollade på filmer som ni kan läsa om på hennes blogg:) Sedan chattade vi med Ante och fixade en gemensam blogg:D ni ser den på läkar:)  Sedan somande vi väll vid 3;) Sedan vakmade Emelie vid 7 :/ medans jag halv sov till typ 9:) Efter ett tag åt vi och fixade lite med bloggen och slappa resten av dan:) Sedan skulle Emelie hem och jag lagade lite pannkakor och nu sitter jag här:D

Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0