Stan med Emelie:)<3

Japp har ju lovat Alva att skriva lite mer så här kommer min helg=)

Lördag:

Jag vaknade och tog på min lite kläder och vid kl 2 var det dags att åka in till Linköping och hälsa på det mycket saknade simhopps gänget ( ja,jag saknade dig med Samir men inte din musik vad Micke än säger!) Först var det gympa träning, jag fick dock tränings värk efter några volter;) Sedan var det vatten träning och jag dök lite från 5:an och så... sen blev det ju såklart lite sorligt att säga hej då men jag lovade att hälsa på någon mer gång:) Men sedan var det bil hem och kolla när sverige förlorade fotbolls matchen...

Söndag
Jag vaknade vid kl 9 typ :( Min nacke sved som F*N och jag hade ass ont i kroppen (träningsvärk) men jag skickade iväg ett sms till Emelie och plötsligt var jag inne i stan och bärde runt på en tung väska med lite shampo och balsam i. Efter att ha gått runt på stan och svullat lite på mc och ätit godis:) Och under tiden hann Emelie fälla mig 1 gång, skratta åt mig mer än 100 gånger och gå typ 50 varv i varge butik. Sedan gick vi till bussen och så plötsligt var jag hemma och hade noll koll (igen) Och nus itter jag här och mamma och jag har precis fixat i mitt rum:)

Tack för helgen=)<3


Kommentarer
Postat av: alvis, din bästa §

bra älskliiing! Nu vill vi se mer! MER! <333

2009-10-12 @ 16:11:23
URL: http://alvagojefors.blogg.se/

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0