Stan

Japp idag var det att bli väckt tidigt och stressa till bussen och hoppa av i åby för en vis person skulle in till banken. När vi ändå var i Åby tog vi en sväng in till Kära Kusin Stina+ Hennes föräldrar. Där blev det lite fika och som Stina säger "Pärla" Jag gjorde ett fint hjärta men det gick sönder när det ströks :/ Men men. Efter att ha stressat ner till bussen och kommit in till stan fortsatte stressandet till ************* där jag köpte ******** till Alva ;) Hon får aldrig/imorrn reda på det :O Mohaha...  Men men sedan stressade vi yttligare och hann precis med bussen. Sedan sprang hem och jag satte mig här ;)

Kommentarer
Postat av: alva

ååh! Ja vill ju veta! :o <33

2009-10-30 @ 18:14:11
URL: http://alvagojefors.blogg.se/

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0