Film

Nu sitter jag i sffan och ha tåbrottning med min brosa medans vi kollar på Twilight. JAg vet att ni är chockade men tyvärr är den en liten besvikelse:/ trodde den skulle vara lite bättre. Men men. Jag hoppas at ni vill höra om fredagen annars kan ni ju bara sluta läsa.

Fredagen
Det började med skolan som var ganska normal. Ja normal för mig kanske inte för er som är kompis med dom gröna trollen utan någon humor eller fantasi. Japp sedan gick jag hem med min galna golfspelare Alle haha vi gjorde några fina musikvideor. När vi kom till Alle åt vi lite och kollade på fösta halvan av twilight innan vi åkte in till stan. Hennes pappa lämnade oss vid pingstkyrkan och vi gick in med Kim och någon mer. Väll inne blev det flum i soffan och Alle mosademig närLinus och Erik kittlade henne. =0. Sedan efter lovsångerna och mitt fina mimande så blev det mer flumm i sofforna tills jag fick med mig Alle och linus och käka glass. Men sedan gick vi tillbaks till sofforna och jag och Linus retade Alle med måran braiga musiksmak genom att lyssna på alla musik som Linus och jag tyckte va bra och hon hatade. XD Men vid tolv åkte jag och Alle hem och vid halv ett låg jag i min säng och läste.


Kommentarer
Postat av: Elon

Läs böckerna i stället! Filmen sög ju, jag har inte ens sett klart den för jag somnade... ;*

2009-09-13 @ 17:21:50
URL: http://elinforsbeck.blogg.se/

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0