Hahaha

Japp nu sitter jag vid datorn och tänker klämma iväg ett till inlägg;) Fast egentligen ska jag vra ute i 2,7 och svettas till musik menmen;PEftersom min far som är min kära springkamrat sitter ute och kollar på tv och verkar ha glömt bort allt helt så jag gissar att det inte blev något spring ikväll:) Men men sånt ät livet. Idag har jag väll inte gjort så mycker. Förutom att flumma på rasterna och andra roliga grejor. Eftersom jag inte hade något att göra idag följde jag Emmy till henne  och vi snackade väll vänner och lite allt möjligt på vägen hem till henne. På vägen tillbaka la jag mig ner i gröset och tog lite bilder som ni inte kommer att få se. Mohaha dom gröna trollen har gjort mig elak. Men när jag kom hem "röjde" jag lite i rummet och satte mig vid datorn. Och med ett avbrott (middag) har jag suttit och fixat Moas blogg www.moalingquist.blogg.se vad tycks? Men ialla fall. Under tiden har jag oxå hunnit äga Linus på sonic,chatta med Emelie,ätit och Chattade med Julia och Alle. Men nu sitter jag och assgarvar till en video Linus skickarde och orkar inte skriva mer min tårar rinner nästan!

Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0