Nyköping

Japp dagens mål vara att ta sig helskinnad till nyköpning med Alvis:) Väl där hade vi lite problem med att ta oss in till centrum, men vi lyckades till slut och jag fick min mcdonaldmat som jag hade chattat på Alva om att få hela dan:) Efter det gick vi runt lite och jag hittade en fin tröja på gina för 300 kr :/ bajs på det menmen. Istället inhandlades ett par snygga örhängen och vantar. Jag vet att det inte är så intressant att läsa om vad jag har köpt. Men jag tycker ju om att plåga er med mina tråkigheter så... Men men Nu sitter jag är ´med laptopen i knät efter at varm och skönt skumbad (kssnke lägger ut en bild på det någon gång) Men jag orkar inte skriva mer min intresse slits genast från bloggen för min mobil tjuter till (smsar med Emelie). Mer om stan kommer väll någon annan dag om inte gröna trollen raderar mitt och Alvas minne

Kommentarer
Postat av: alvis, den du aldrig klarar dej utan ;)<3

bästa daan asso! Älskar dej din lilla äggmök! :D<33

2009-09-16 @ 18:50:06

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0