Chokladbollar och tacos

God dag

Igår så skrev jag inget men jag var med Alexandra och vi hade lite dansparty, gjorde chokladbolls smet, pratade om allt möjligt och så spelade vi in Puffpanelen, haha gud vad jag gravade. Men sen på kvällen åt vi tacos och myste lite i mi soffa innan hon åkte hem. Efter att han hade åkte hem kollad ejag på Sex and the city och How i met your Mother. Sen på kvällen läste jag ur min bok och grät lite för slutet var så himla sorligt och sen somnade jag.

Idag så har jag inte gjort så himla mycket än och jag lär inte göra så myket idag, är ganska trött ocg så, men ikväll så ska jag kanske på utebio med minaföräldrar. Dom visar bröllopsfotogtrafen och jag har inte sätt den än ;) Men nu ska jag gå tillbaka till mitt inte göra något...




Kommentarer
Postat av: Memmiis

Haha, känns som lite bögig video :D

2010-08-12 @ 15:15:27
URL: http://memmiis.blogg.se/

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0