Cougar Town

Hej idag så har jag varit i skolan och vi har haft lite vanliga lektioner och så pratade vi lite om målen i idrott och hälsa och om lite annat. Efter skolan så hade Anna piano så hon och jag väntade med våra kära vänner som skulle med skolbussen. Sen på Annas piano lektion ritade jag lite på tavlan och sen vid cirka 4 började vi gå hemåt och då vill jag tillägga att jag slutade vid hal 3 ;)

Väl hemma så tog jag två jätte goda prickigkorv mackor, sen kollade jag lite på tv och efter maten gjorde jag lite av mina läxor och snart ska jag ta en dusch och sen läsa loite innan jag ska sova :)

Jag ramlar inte för at jag är full, jag har bara fel på fötterna.

Hörde nyss den komentarenpå tv:n ;)

Kommentarer
Postat av: jennifer

haha,det märks när du varit på pianot för det finns alltid en massa kommentarer då!! Hihi



Och jag har alltid lika kul och läser dem och konstaterar att du varit där!! xD



//Jennifer

2010-08-31 @ 21:10:19
URL: http://okejmittnamnejennifer.blogspot.com

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0