Första skoldagen och dunka spotify

Hej nu sitter jag här med spotify på högsta volym och stampar sådär lite halft i takt med foten i golvet. Men idag var det första skoldagen och vi började vid 9 och då pratade vi lite om terminen och fick lite böcker och sånt, sen fick vi ha rast och prata med alla vi inte träffat och sen vid 11 slutade vi.

Ganska skön mjukstart på skolan men imorrn börjar vi kvart över åtta, men efter skolan var jag med alva och vi lagade tacos och sen bakade vi lite syltkakor. Sen pratade vi om skolan och allt möjligt och skrattade åt lite grejer på facebook och jag fick int i magen av allt skratt. Men vid sju skjusade mamma hem alva och vi åt lite kräftor och sen satte jag mig här. Jätte bra första dag, har saknat alla jätte mycket under sommarlovet. Men nu ska jag återgå till min musik och sjunga så högt att min familj kommer stirra argt på mig tills jag slutar ;)

 

Jag år så himla sugen på shoklad just nu : /


Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0