Helt jävla underbart

Hej igår så skrev jag inget för jagoch min familj åkte och firade min kusin som fyllde 18, det var jätte mysigt och vi pratade och åt och framför allt skrattade. Vi åkte hem ganska sent och på ägen hem stannade vi på Leons och åt lite. Eller ja jag åt inget för jag tycker inte om Leons så mycket ;) Men sen kom vi hem och jag gick och la mig ganska direkt.

Idag ska jag göra mig i ordning lite mer och sen så ska jag och bästavän gå på Svintunamarknad. Vi gick på den förra året och hade jättemysigt bortset från att jag tappade min plånbok men fick tillbaka den av en jätte snäll kvinna. Jag är säker på att det blir lika mysigt i år :)

Men efter marknaden så ska jag och min familj grilla sen så ska vi åka in och kolla på bio, vi har inte bestämmt vilken ilm än men kolla på bio ska vi ;)

Ja allt är helt jävla underbart :D♥


Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0