Helt slut

Hejsan, idag är det onsdag och jag har klarat av hela två skoldagar. Alla gör vågen för Agnes! Nej men idag så gick vi ifrån kvart över åtta till två och mesta av dagen pratade vi om grejer på lektioner. Men efter skolan så stannade Anna och jag och väntade med våra kära väner somväntade på deras buss som gått sönder. Så vid tre gick jag och anna hem ifrån skolan.

Väl hemma smsade jag lite och gjorde lite skåne pepparkakor med mycket smör och satte mig framför min tv och sen dess har jag typ suttit här. Eller suttit och suttit jag låg och sov i kanske en timme förut, jag är helt slut och får lust att gå och lägga mig nu och klockan är ju liksom lite över sju. Nej nu ska jag fortsätta slö titta på tv och bara va helt enkelt.



Även den starkaste måste ta i när den skiter...

Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0