Jag vill ha blommig falukorv till lunch

Hej, det blev inte en göra ingenting dag för vid tre frågade Elin om jag ville vara med henne och Julia, vilket jag ville. Men jag fick skjus till Julia och så blev det lite välkomst kramar och sen gick vi in och kollade på film, efter det satte vi oss vid dator och jag spelade sims, mina simar var skit gulliga tyckte jag, men sen åt vi lite falukorv och pratade och vid halv nio kom pappa och hämtade mig. sen pkte vi upp och hyrde film och köpte lite godis.

Just nu kollar dom andra på fimen→Bröllopsfotografen men jag tyckte inte den var så bra, men jag ska väll gå upp och göra dom sällskap.

Kommentarer
Postat av: Memmiis

Hejsan :D du har fortfarande dina sims hemma hos mej om jag inte minns fel :P (L)

2010-08-06 @ 14:52:32
URL: http://memmiis.blogg.se/

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0