Lånedator och fyverkerier

Hej

Idag är det onsdag och jag har börjat vänja mig vid att gå upp ganska tidigt så jag gick upp vid åtta imorse. Sen åt jag lite mackor samtidigt om jag kollade på svt play. Efter det gick jag ner till min mormor och pratade lite med henne innan jag gick ut och somnade tjugo minuter i solen. Och eftersom jag låg på en bänk fick jag såndana streck som man får om man har en tajt tofs runt armen fast mina var då på hela benen och magen.

Men det var inte det enda som hände utan Molly, min mormors hund såg ut att stå och välja om hon skulle stanna kvar där jag och mormor var eller ge sig ut på främmande äventyr på tomten. Hon stod där väldigt länge och kunde inte riktigt besluta sig för något kändes det som. Men sen när jag ropade för att hon skulle stanna såg det ut som att hon kom på vad hon skulle göra, gissa vad hon gjorde då. Såklart gick hon för att uppleva äventyr på tomten.

Sen på kvällen åkte mamma,pappa och jag in och kollade på fyverkerier och det var jätte mysigt och fyverkerierna var helt otroliga. Och när jag stod där och kollade kom jag och tänka påmitt första minne av fyverkirer och jag kommer ihåg att jag satt i en vagn och var kanska fem-sex år kommer inte ihåg riktigt men jag hade en basker och tyckte att det var jätte fint men att det lät så mycket så jag höll för öronen.

Nej men nu ska jag kolla lite på tv innan jag går och lägger mig. Såg nyss att Scrubs precis började :D Och just det, har fått en lånedator nu tills min kommer tillbaka :)


Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0