Lögner och åter lögner!

Att springa får dig att må bra, att röra på sig får en att må bättre och kroppen blir starkare. BULLSHIT kallar jag det.

Jag var ute och sprang för ett par timmar sen och inte mår jag bättre utav det, tvärtom JAG ÄR SKIT TRÖTT! Och mina ben är inte alls starkare det känns som att dom har förvandlads till spaghetti. Usch och sen har jag bestämt att jag ska springa varje måndag från och med nu och en framtid framöver. Smart drag Agnes, smart drag känner jag just nu.

Men nog pratat om det, idag har jag ätit lite pannkakor nere hos min kära mormor, stickat nästan färdigt på min halsduk och så har jag såklart ätit fiskpinnar. Och nu ska jag snat gå och lägga mig, skit trött efter den där springturen. Men imorrn åker jag till Nyköping så jag får se om jag bloggar :)




Saknar mina smoothies och knäckebröd : /

Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0