Mjukisbyxor och film dag

Ja idag så har jag mest legat och kollat på film och hjälpt till lite med att stapla ris. Men jag kollade på Anne Franks sista dagar och Sophies Schooll, båda två handlar om andra världs kriget och är sorliga. Men vid 7 knakade Elin på hos mig och sa att vi skulle äta. Elin är en utav min extra systrar och hon har varit hos oss över helgen medans hon har jobbat elelr hur jag ska beskriva det.

Men sen på kvällen så åkte vi och hyrde film och valde Flockan från Ovan. Den var väldigt bra gjord men ganska hemsk. Men när filmen var slut så pratade jag och Elin om allt möjligt och nu chattar jag lite och ska snart gå och lägga mig. Ja det har varit en riktigt slö dag eller ja mjukisbyxor och film dag ;)

Kommentarer
Postat av: Elon

Hej, siss. Nu är jag olydig på jobbet igen. (hihi) Det har varit jättetrevligt att bo hos er, jag har verkligen uppskattat det. Om du/ni någon gång under det kommande året får för er att ni ska svänga förbi Kramfors så tar jag emot er med öppna armar. Stor kram på hela familjen <3

2010-08-09 @ 13:10:44
URL: http://elinforsbeck.blogg.se/

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0