Mys med kompisar och trevlig kväll vid brasan

Nu bloggade jag inte igår men då avr ag i alla fall med Alle och Kalle, haha pröva att säga det där högt det låter jätte rolgt tycker jag i alla fall. Men vi pratade och lite allt möjligt skratta väldigt mycket, dansade och hade ett krig där man skulle sno maddraser av varandra. Men sen påkvällen åkte Alle hem och Kalles föräldrar kom och vi grillade och myste lite vid en brasa.

Idag så blev jag väckt och gick upp innan 11 sen så åkte jag och ett par fler och sprang, usch jag tycker inte vi äns ska prata om min tid. Men sen så åkte jag hem och vid typ fyra åkte jag in till stan och hälsade på mina gamal simmhopps kompisar som är på läger just nu, jätte mysigt att träffa dom eftersom dom bor i Linköping och Karlstad och jag inte träffar dom så ofta. Sen vid sex gick kag till bussen och jag typ halv sov ända vägen fram.
Men sen när jag kom hem var en utav mina extra familjer här och vi har grillat lite och nu ska vi äta lite glass och mysa♥

 


Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0