Nittioårs kalas

Hej nu har jag inte bloggat på ett tag men i fredags åkte jag, Alexandra och Emelie in till stan och gick där ett bra tag (filmer från dagen hittar ni på Alexandras blogg) och vid halv elva skjusade Emelies pappa mig till min moster. Där sov jag och på lördags morgonen åkte vi till Hjo och jag och Stina, min kusin kollade på Tingeling och Barbie Tummelisa på vägen ner. Haha lite små gulliga filmer som Stina valde. Men vi kom ner till Hjo vid 12 tiden kanske och då åt vi lite lunch och sen vek jag servetter och bytte om till fin kläder.

Vid halv fem var hela min släkt på mormors sida samlade hos min mormors bror och så firade vi min gammelmormor som fyllde 90 år, det kändes som att jag abra åt den kvällen för först fick vi Volevang till förätt sen oxfile till huvudrätt och till efterätt Marängswiss och som grädde på moset tårta vid halv 9. Men vid 10 åkte jag hem med min moster och sov där och så tog jag bussen hem vid halv 1 idag.

Sen dess har jag bara ätit och kollat på tv och snart ska jag ta ett långt och skönt bubbelbad...

Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0