Ont i ansiktet och städdag :/

Igår så var jag på Kräftskiva hos min andra extra familj, det kanska låter lite komplicerat men det är såhär att det är två familjer som jag har känt hela livet och som min familj har varit med jätte mycket så båda familjerna har varit som min familj. Men i alla fall så hade vi kräftskiva hos familjen Alexanderson och vi cyklade väl dit vid halv åtta och så satt alal och pratade lite innan vi började äta kräftorna. Jag hittade en jätte gullig kräfta som jag döpte till Steve menmot slutet var jag tvungen att äta upp honom med.


Men det var jätte mysigt och efter maten sen gick vi ut och körde burken i mörkret. Jag gömde mig bakom ett par buskar med två plankor framför, problemet var bara det att nör jag skulle springa och dunka mig så såg glömde jag bort plankorna och sprang rakt in i den enna plankan. Så nu har jag jätte fina märken mitt i ansiktet och det gör lite ont sådär ibland.

Men sen cyklade vi hem och jag smnade typ direkt när jag la huvudet på kudden.

Men idag så ska jag tycka lite synd om mig för det här med ansiktet, tvätta min mormors hund Molly som vi är hundvakter till och så ska jag städa för vi får gäster ikväll. Men nu ska jag ta itu med grejerna hör ovan...


Kommentarer
Postat av: shiko

Hej!

Hjälp mig att bli Nelly.com's nästa skodesigner.

Rösta på min skodesign.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz#shoeGallery



Ps. Kommentera min blogg när du röstat. Alla som röstar får länkningar när tävlingen avslutas

Om du har redan röstat så ber jag om ursäkt, och man kan rösta igen. ;)

2010-08-07 @ 19:01:41
URL: http://shikos.blogg.se/

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0